GÜLER YÜZLÜ ÇALIŞANLAR

Bir işletmede personelin güler yüzlü oluşunun hizmet kalitesini arttırmasını yanı sıra müşteri bağımlılığına katkı sağladığı inancındayız.

İşe alımlarda güler yüzü de önemli bir kriter olarak görüyoruz. Güler yüzlü bir karşılamanın müşterilerimiz üzerindeki olumlu etkisinin bilincinde olarak çalışanlarımızın mutluluğuna önem veriyoruz.

Ofses Turizm çalışanlarını memnun etmenin şirketine müşteri memnuniyeti olarak geri döneceğinin farkındalığıyla hareket eder.

SERVİS KOORDİNATÖRLERİ

Servis güzergahlarını ulaşıma en verişli hale getirebilmek için servis koordinatörlerimiz servis güzergahı prtaikliğine inanılana kadar güzergah iyileştirme çalışması yaparlar.

Güzergahta ki herhangi bir değişme halinde bu süreç tekrarlanır.

REHBER PERSONELİMİZ

Tek tip kıyafet giyerler. 20-35 yaş arası, en az lise mezunu, tercihen evli bayanlardan seçilirler. Hoşgörülü, sevecen, sorumluluk sahibidirler. Öğrencilere bir abla şefkatiyle yaklaşır, araç içinde güvenli bir ortam sağlarlar. Göreve başlamadan önce eğitime tabi tutulurlar.

ULAŞTIRMA GÖREVLİLERİMİZ

Ulaştırma görevlilerimiz tek tip kıyafet giyerler.
Araçta sigara kullanmaz ve kullandırtmazlar.
Öğrencilere bir aile bireyi gibi yaklaşır saygın davranışlarıyla onlar için bir örnek teşkil ederler.
Ehliyet, ruhsat fotokopisi, trafik ve ferdi kaza sigorta fotokopilerinin yanında ehliyet bilgi dökümü ticari taşıt kullanma sertifikası, sabıka kaydı, psikoteknik yeterlilik ve portör raporu gibi belgeleri temin ettirilerek işe başlatılırlar.

Sürücülerimiz tehlikeli ve yasak yerlerde yolcu indirip bindirmez. Trafik kurallarına uyar. 25-55 yaş arası tercihen evli, deneyimli karşısındakine güven veren insan ilişkilerinde başarılı kişiler arasından seçilir. Yılda üç kez çocuk psikolojisi, ilk yardım, sürüş teknikleri, insan ilişkileri, kalite bilinci gibi konularda eğitime tabi tutulurlar.

EĞİTİMLER

İnsan kaynağının rekabetteki en önemli avantajımız olduğuna inanarak şirket hedeflerine ulaşmada kişilerin eğitim ve gelişiminin önemli rol oynadığını düşünüyoruz. Bu nedenle bünyemizde eğitim konulu seminerker düzenleyip hizmet kadromuzu üst düzeyde bilinçlendirmeye çalışıyoruz.

Ofses Turizm de Düzenlenen Eğitimler ; İlk Yardım Eğitimi , Problem Çözme ve Karar Verme , Takım Çalışması , Stresle Başa Çıkma; Sağlıklı ve Etkili Yaşam , Çatışma Çözme , Olumsuz Duygular ve Zor İnsanlarla Başa Çıkma , İş Yükünü Yönetmek,Müşteri İlişkileri Yönetimi.