ISO 9001 : 2000

Etkili bir yönetim sisteminin nasıl kurulabileceğini, dokümante edilebileciğini ve sürdürelebileceğini göz önüne sermektedir. OFSES uluslar arası kabul görmüş bir yönetim sistemi olan ISO 9001:2000'e 2014 yılında dahil olmuştur. Firmamızda çalışanlar kalite yönetim sistemini benimsemiştir. Müşteri tatmini, sürekli iyileştirme, önletici eylem vb. terimler çalışanların zihnine kazınır. Sesli Turizm her yıl ISO tarafından denetlenerek ihtiyaçlar doğrultusunda revize edilir.

TSE

TS 12257 -Bu standart öğrenci ve personelin taşıma hizmetlerinin işletmecilik ve servis aracı özellikleri ile sürüc rehber personel ve servis yolcularının uyması gereken kuralları kapsar. OFSES 2014 yılında TSE belgesini almaya hak kazanmıştır.

ISO 9001 : 2000

İstanbul içerisinde toplu taşımacılık yapan şirketlerin mesleki bilgilenmesini sağlayan sektörel sorunlarına çözüm önerileri geliştiren bunu yetkili mercilere ileten İSTAB aynı zamanda üyesi bulunan şirketler personeli arasında ki yardımlaşma ve dayanışmayı sağlamaktadır. OFSES bir İSTAB üyesidir.

 

Anket ve Değerlendirme Çalışmaları

Beklentilerinizi eksiksiz karşılayabilmek için yıl içersinde periyodik düzenlenen anket ve değerlendirme çalışmaları yapılır. Size ulaştırılan anketlerimiz kapalı zarf usulü toplanarak gizliliği korunur. Değerlendirme yetkili birim tarafından istatistiğe dökülür. Sonuçlar doğrultusunda iyileştirmeye gidilerek; hizmette olmazsa olmaz koşulumuz "kusursuzluk" için emin adımlar atılır.